لیست برترین مشاغل خانگی در آمریکا

برترین مشاغل خانگی در آمریکا
در دنیای مدرن و دیجیتال امروزی ساختارهای اداری و شغلی، به شکل سنتی به سرعت در حال دگرگونی می‌باشد. شیوه‌های نوین کار در آمریکا بیشتر از دیگر نقاط دنیا جلوه پیدا کرده است. در این بین مشاغل خانگی توجه زیادی را به خود جلب کرده‌اند. از این رو در این مطلب از گروه افق نیکان به معرفی برترین مشاغل خانگی در آمریکا پرداخته‌ایم. آشنایی با شغل‌هایی که بتوان در خانه انجام داد فرصت جدید برای کسب درآمد محسوب می‌شود. 

مشاغل خانگی در ایالات متحده آمریکا:

امروزه مشاغل خانگی که در اصطلاح انگلیسی به Domestic jobs مشهور است طرفداران زیادی دارد. آمارها نشان می‌دهد در حدود 42 درصد از نیروی کار آمریکا در منازل خود فعالیت شغلی دارند. بسیاری از افراد متخصص در حوزه‌های کاری مختلف تمایل دارند در خانه‌هایشان به فعالیت شغلی بپردازند. این روند با همه‌گیر شدن کرونا و بحران بهداشت جهانی شدت بیشتری نیز پیدا کرد. به طوری که بسیاری از شرکت‌ها و کمپانی‌های بزرگ در آمریکا شیوه کار از راه دور را اتخاذ نمودند. فعالیت کاری تمام وقت در منزل دارای مزایای زیادی است. در واقع این مزیت‌ها عامل اصلی توسعه و رشد مشاغل خانگی در آمریکا و دیگر نقاط جهان می‌باشند.

مشاغل خانگی چه مزایای دارند؟

دلایل زیادی وجود دارد که بسیاری از افراد در دنیای مدرن را به سمت کار در منزل سوق داده است. فعالیت در برترین مشاغل خانگی در آمریکا هدف بسیاری از افراد در این کشور است. از جمله این دلایل انعطاف‌پذیری بیشتر ساعات و شرایط کاری می‌باشد. این انعطاف‌پذیری بالا به افراد کمک می‌کند تا تعادل بهتری در زندگی خود ایجاد کنند. مزیت دیگر مشاغل خانگی این است که چندان در محدودیت‌های جغرافیایی گرفتار نیست. فرد این امکان را دارد تا از راه دور وظایف و فعالیت‌های کاری خود را انجام دهد. نکته جالب توجه اینکه این مشاغل از میزان درآمد مناسب و حتی بالایی نیز برخوردار می‌باشند. در واقع داشتن شغل خانگی در آمریکا اصلا به معنای درآمد پایین نیست. به همین خاطر در آمریکا پلتفرم‌های زیادی طراحی شده‌اند تا به افراد برای مشاغل خانگی کمک کنند. البته نباید فراموش کرد که فعالیت کاری در منزل مستلزم داشتن پیش‌نیازهایی نظیر فضای مناسب است. داشتن نظم و انضباط و توانایی کار به صورت مستقل نیز از دیگر فاکتورهای لازم در مشاغل خانگی هستند. در ادامه با لیست بهترین مشاغل خانگی در آمریکا آشنا خواهیم شد.

معرفی برترین مشاغل خانگی در آمریکا:

بسیاری از ما به دلیل محدودیت‌های محیط کاری رسمی دچار خستگی زیادی می‌شویم. در جوامع پیشرفته‌تر با روی کار آمدن مشاغل خانگی این مشکل تا حد زیادی برطرف شده است. در این بخش کارشناسان ما در افق نیکان تعدادی از برترین و پرطرفدارترین مشاغل خانگی در آمریکا را معرفی می‌کنند. این لیست بر اساس آمار دفتر کار ایالات متحده آمریکا تدوین شده است. 

1- مدیر بهداشت:

یکی از مشاغل خانگی موفق در آمریکا مدیر بهداشت نام دارد. در این شغل فرد از طرف شرکت‌های بیمه و بیمارستان‌ها برای مشاوره دادن به افراد استخدام می‌شود. اغلب این مشاوره‌ها در زمینه درمان- سلامت و هزینه‌های درمانی می‌باشد. مدیر بهداشت می‌تواند به صورت آنلاین و از منزل خود در یک شغل فعالیت داشته باشد. درآمد در این شغل خانگی در حدود 55 هزار دلار آمریکا برآورد شده است. 

2- تحلیلگر اقتصادی:

یکی دیگر از برترین مشاغل خانگی در آمریکا که درآمد خوبی هم دارد تحلیلگر اقتصادی می‌باشد. مهارت در تجزیه و تحلیل کردن نیازهای اقتصادی و بازرگانی از الزامات این شغل است. با این همه نیازی به حضور در ساختارهای سنتی شغلی به عنوان تحلیلگر اقتصادی در آمریکا ندارید. آمارها نشان می‌دهد این شغل خانگی در آمریکا در حدود 79 هزار دلار درآمد سالانه به همراه دارد. 

3- آموزش آنلاین:

این شغل خانگی در آمریکا برای کسانی که دارای مدارک تحصیلی بالا هستند مناسب می‌باشد. کالج‌ها و دانشگاه‌های زیادی در آمریکا وجود دارند که کلاس‌های خود را آنلاین برگزار می‌کنند. در نتیجه تدریس به صورت آنلاین یک گزینه ایده‌آل به عنوان شغل خانگی در این کشور است. بعد از همه‌گیری کرونا تعداد بیشتری از کالج‌های آمریکا به سیستم آموزش از راه دور پیوسته‌اند. بنابراین پیدا کردن چنین موقعیت شغلی در آمریکا برای تدریس آنلاین چندان دشوار نیست. تدریس آنلاین نیز در حدود 48 هزار دلار درآمد سالانه را برای شما ایجاد خواهد کرد. البته ساعات کاری و سطح علمی مدرس در میزان درآمد وی اثرگذار است. 

4- مربی تغذیه و سلامت:

یکی دیگر از برترین مشاغل خانگی در آمریکا قطعا مربی تغذیه و سلامت است. کسانی که در این حوزه تخصصی دارند از طرف شرکت‌های مختلفی نظیر شرکت بیمه استخدام می‌شوند. تمام مشاوره‌ها نیز به صورت آنلاین و از منزل ارائه می‌گردد. درآمد این شغل خانگی در آمریکا در حدود 54 هزار دلار برآورد شده است. 

5- بازاریابی و مدیریت فروش:

این شغل خانگی در آمریکا هم برای افراد باتجربه و هم برای افراد مبتدی مناسب است. بازاریابی از جمله مشاغلی است در آمریکا که امکان رشد و پیشرفت بسیار زیادی دارد. میزان درآمد فرد نیز بسته به توانایی و سطح فعالیتش از 19 تا 75 هزار دلار متغیر می‌باشد. بازاریابی و مدیریت فروش از جمله مشاغل خانگی بسیار محبوب در ایالات متحده به شمار می‌رود. 

6- نویسندگی:

یکی دیگر از بهترین مشاغل خانگی در آمریکا نویسندگی در لاین‌های مختلف می‌باشد. وبلاگ‌نویسی- آگهی‌نویسی- گزارش‌نویسی و محتوانویسی و روزنامه‌نویسی شاخه‌های حوزه نویسندگی هستند. برای موفقیت در این حرفه باید در سه محور اعم از آموزش- تجربه و تمرین تمرکز کنید. ابزار مورد نیاز برای حرفه نویسندگی در آمریکا نیز یک کامپیوتر یا لپ‌تاپ و دسترسی به اینترنت می‌باشد. ذوق و خلاقیت از دیگر فاکتورهای اصلی در شغل نویسندگی به شمار می‌رود. شغل نویسندگی از مشاغلی با موقعیت کاری زیاد در آمریکا محسوب می‌شود. مهارت و میزان فعالیت فرد تعیین کننده سطح درآمد وی به عنوان نویسنده در آمریکا است.علاوه بر مشاغل ذکر شده موارد دیگری نیز به عنوان شغل‌های خانگی موفق در آمریکا وجود دارند.  

کلام پایانی:

برترین مشاغل خانگی در آمریکا بر اساس میزان تقاضا و درآمد آن‌ها در این مطلب معرفی شده‌اند. اطلاعات ذکر شده در این مقاله از افق نیکان بر اساس آمارهای رسمی ایالات متحده بیان شده است. به نظر شما چه مشاغل دیگری به عنوان بهترین شغل‌های خانگی در آمریکا وجود دارند؟!

سوالات متداول 

1- آیا مشاغل خانگی در آمریکا جایگاه مناسبی دارند؟

بله امروزه بسیاری از افراد در ایالات متحده آمریکا از طریق کار در منزل زندگی می‌کنند. این مشاغل در آمریکا محبوبیت و طرفداران زیادی نیز دارد. 

2- مشاغل خانگی در آمریکا درآمد مناسبی دارند؟

درآمد مشاغل خانگی تا حد زیادی به میزان فعالیت فرد در آن‌ها بستگی دارد. علاوه بر آن تحصیلات و تخصص فرد نیز در درآمد مشاغل خانگی در آمریکا موثر است. با این همه این گروه از مشاغل در آمریکا از میزان درآمد خوب و مناسبی برخوردار هستند.    

بیشتر بخوانید :

ghannadsh04@gmail.com
1/ فوریه/ 2024

دیدگاه خود را ثبت کنید

مهاجرتمهاجرت به آمریکا

مهاجرت به کانادا از طریق زایمان
مهاجرت به کانادا از طریق زایمان
مهاجرت مهاجرت به کانادا
16/ نوامبر/ 2023