مشاغل پردرآمد آمریکا 2024

یکی از بهترین و قوی‌ترین سیستم‌های اقتصادی در جهان متعلق به کشور آمریکا است. در این کشور نرخ بیکاری در حدود 4.4 درصد می‌باشد. این آمار نشان می‌دهد تقریبا همه مشاغل در آمریکا مورد تقاضا هستند و فرصت‌های شغلی خوبی وجود دارد. با این حال برخی از حرفه‌ها از سطح درآمد بالاتری نسبت به بقیه برخوردار هستند. لیست مشاغل پردرآمد آمریکا 2024 برای بسیاری از افراد جالب توجه می‌باشد. برای اطلاع از شغل‌های پولساز در آمریکا با ما در این مطلب از افق نیکان همراه شوید. 

اهمیت انتخاب شغل در پروسه مهاجرت

آمریکا از جمله کشورهایی است که مهاجرت به آن هزینه زیادی در پی دارد. در صرف هزینه‌های لازم شیوه مهاجرت تاثیر چندانی ندارند. البته که در برخی از روش‌ها نظیر مهاجرت به آمریکا از طریق سرمایه‌گذاری باید سرمایه بیشتری داشته باشید. اما در هر صورت این پروسه مهاجرتی به ایالات متحده هزینه زیادی برای متقاضی آن به همراه دارد. چنانچه بتوانید شغل پردرآمد و پولسازی در آمریکا داشته باشید قطعا جبران هزینه‌هایی که کرده‌اید می‌شود. البته مزیت‌های مهاجرت به ایالات متحده تنها در مسائل اقتصادی خلاصه نمی‌شود. بلکه سطح کیفی زندگی و رفاه ی در این کشور بسیار بالا بوده و برای مهاجران جذابیت زیادی دارد. شناسایی حرفه‌های پولساز و پردرآمد در این کشور مانند یک نقشه راه برای بسیاری از مهاجران عمل می‌کند. بسیاری از افراد که برای تحصیل به آمریکا می‌روند می‌توانند در یکی از این رشته‌های پولساز ادامه تحصیل دهند. پس در هر صورت این لیست می‌تواند بخش مهمی از بنامه‌های مختلف مهاجرتی به آمریکا محسوب شود. 

معرفی مشاغل پردرآمد آمریکا 2024

شغل‌های پولساز در آمریکا در حوزه‌های کاری مختلفی قرار می‌گیرند. بنابراین دست افراد برای انتخاب یک شغل پولساز در آمریکا که در حوزه کاری آن‌ها باشد باز است. این لیست بر اساس آمارهای رسمی سازمان‌های داخلی ایالات متحده تهیه شده است. در ادامه این مطلب از افق نیکان به تعدادی از این مشاغل پردرآمد در سال 2024 در آمریکا آشنا می‌شوید. 

1- متخصص بیهوشی

متخصصین بی‌هوشی در آمریکا بالاترین میزان درآمد را در سال 2024 داشته‌اند. در واقع این شغل در راس لیست پردرآمدترین شغل‌های آمریکا در سال 2024 قرار می‌گیرد. وظایف مختلفی در این حرفه بر عهده فرد می‌باشد از جمله:
  • کنترل درد در بیمار در طول فرآیند درمان
  • تزریق داروی بیهوشی
  • تجویز و تزریق مسکن
می‌باشد. علاوه بر درآمد بالا این شغل بازار کار بسیار خوبی نیز در ایالات متحده آمریکا دارد. متخصصین بیهوشی ساعات کاری مشخصی ندارند و احتمالا همین امر موجب درآمد بسیار بالای آن‌ها شده است. آمارهای نشان می‌دهد افراد در این شغل سالانه 267 هزار دلار درآمد کسب می‌کنند.

2- جراح عمومی

یکی دیگر از مشاغل پردرآمد آمریکا 2024 مربوط به حرفه جراحان عمومی می‌باشد. جراحان عمومی در جایگاه دوم مشاغل پولساز در آمریکا در سال 2024 جای گرفته‌اند. آمارها نشان می‌دهد که جراحان عمومی به طور میانگین سالانه 255 هزار دلار درآمد داشته‌اند. شاید نیاز به سال‌ها تحصیل و کسب تخصص علت اصلی این میزان از درآمد جراحان عمومی باشد. همچنین مسئولیت و وظایف زیادی در این حرفه بر عهده جراح قرار دارد. تمام این فاکتورها در میزان درآمد جراحان عمومی در ایالات متحده آمریکا موثر می‌باشد.

3- متخصص زنان و زایمان

در لیست مشاغل پولساز و پردرآمد آمریکا 2024 متخصص زنان و زایمان رتبه سوم را از آن خود کرده است. درمان مشکلات ناباروری و کمک به بانوان باردار اصلی‌ترین وظایف این شغل محسوب می‌شوند. میزان درآمد سالانه برای متخصصین زنان و زایمان در آمریکا در حدود 239 هزار دلار ارزیابی شده است. این شغل نیز به سال‌ها تجربه و تلاش و کارآموزی نیاز دارد. در نتیجه جزو حرفه‌های سخت در ایالات متحده آمریکا به شمار می‌رود. 

4-  متخصص ارتودنسی

دندانپزشکی و به صورت خاص متخصص ارتودنسی بودن در آمریکا درآمد بسیاری بالایی به همراه دارد. در نتیجه این حرفه نیز در لیست مشاغل پردرآمد آمریکا 2024 جای می‌گیرد. این حرفه علاوه بر درآمد بالا از بستر مناسبی برای پیشرفت در آمریکا نیز برخوردار است. درآمد سالانه افراد در این حرفه به طور تقریبی 226 هزار دلار برآورد شده است. 

5- روانپزشک  

در کشور آمریکا به همان اندازه که سلامت جسمی افراد مهم است به سلامت روانی نیز اهمیت داده می‌شود. به همین خاطر روانپزشک‌ها بازار کار بسیار خوبی دارند. برای تبدیل شدن به یک روانپزشک موفق و پولساز در آمریکا باید سال‌ها تلاش کرده و درس بخوانید. اما نتیجه این تلاش، فعالیت در یکی از پولسازترین شغل‌های آمریکا خواهد بود. روانپزشکان سالانه در حدود 217 هزار دلار درآمد کسب می‌کنند.

6- خلبانی و کمک خلبانی

بعد از شاخه‌های پزشکی نوبت به حرفه‌ی خلبانی می‌رسد که جایگاه خود در لیست پولسازترین شغل‌های آمریکا کسب کند. این شغل در بین تمام حرفه‌های غیر پزشکی در آمریکا درآمد بیشتری دارد. سالانه یک خلبان در ایالات متحده آمریکا در حدود 187 هزار دلار درآمد کسب می‌کند. این شغل علاوه درآمد بالا در آمریکا محبوبیت زیادی نیز دارد. 

7- شغل‌های مدیریتی

خبر خوب برای علاقه‌مندان به رشته‌های مدیریتی قرار گرفتن این حرفه در لیست مشاغل پردرآمد آمریکا 2024 است. مدیریت اطلاعات و مدیریت بازاریابی از گرایش‌های بسیار پولساز در آمریکا به شمار می‌روند. بنابراین علاقه‌مندان به مهاجرت و کار در آمریکا در این حوزه شانس بسیار زیادی دارند. اگر یک رزومه کاری تاثیرگذار داشته باشید به راحتی در زمینه مدیریت در آمریکا مشغول به کار خواهید شد. درآمد سالانه در این شغل در حدود 136 هزار دلار محاسبه شده است.علاوه بر مشاغل پردرآمد برخی از ایالات نیز در آمریکا هستند که نرخ دستمزد در آن‌ها بالاتر است. ایالت‌هایی که دستمزد بیشتری می‌پردازند برای انواع مشاغل متفاوت هستند. بنابراین در یک پروسه مهاجرتی موفق باید به تمام این موارد در خصوص شغل و درآمد توجه کنید. مشاوران افق نیکان در کنار شما هستند تا بهترین تصمیم برای مهاجرت و تحصیل در آمریکا را اتخاذ کنید. می‌توانید از طریق راه‌های تماس درج شده در سایت با مشاوران تیم تماس گرفته و درخواست خود را ثبت کنید.    

سخن پایانی

برای بسیاری از ما آشنایی با مشاغل پردرآمد آمریکا 2024 بسیار جذاب می‌باشد. به علاوه این اطلاعات در موفقیت هرچه بیشتر پروسه مهاجرت به این کشور نیز کمک می‌کند. آیا انتظار مشاهده همین مشاغل در لیست پولسازترین شغل‌های آمریکا را داشتید؟! 

سوالات متداول

1- اطلاع از مشاغل پولساز در آمریکا چه اهمیتی برای مهاجران دارد؟

مهاجرت به آمریکا و زندگی در این کشور مستلزم پرداخت هزینه‌های زیادی است. شما با هر روش مهاجرتی که به آمریکا بروید باید پول زیادی را پرداخت کنید. بنابراین اشتغال در یک حرفه پولساز می‌تواند این پروسه مهاجرتی را تا حد زیادی آسان کند. 

2- کدام شغل در لیست مشاغل پردرآمد آمریکا جایگاه اول را دارد؟

متخصصین بیهوشی در آمریکا بیشترین سطح درآمد را از آن خود کرده‌اند. این شغل با درآمد سالانه 267 هزار دلار رتبه اول این لیست طلایی را به دست آورده است. بیشتر بدانید:
ghannadsh04@gmail.com
5/ فوریه/ 2024

دیدگاه خود را ثبت کنید

مهاجرتمهاجرت به آمریکا

مهاجرت به آمریکا از طریق تحصیل
مهاجرت مهاجرت به آمریکا
10/ آگوست/ 2023
مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی
مهاجرت مهاجرت به کانادا
14/ سپتامبر/ 2023
معرفی دانشگاه کالیفرنیا،سن دیگو
مهاجرت مهاجرت به آمریکا
13/ مارس/ 2024