استارت آپ ویزا کانادا

استارت آپ ویزا کانادا

ویزای استارت آپ از بهترین و جدیدترین روش هایی است که کشور کانادا برای راه اندازی بیزینس در نظر گرفته است. برای مهاجرت به کشور کانادا از طریق استارت آپ برخی موسسات مالی و تجاری کانادایی به ویزای استارت آپ کانادا معروف هستند.استارت آپ ویزا یک سری شرایط دارد که بخواهیم واقع بینانه نگاه کنیم کشور کانادا به دنبال افراد با پتانسیل جهت کارآفرینی هستن اولین شرط این است که کار آفرین باشد ایده ای که دارند نوآورانه باشد که بتوانند برای کانادایی ها شغل ایجاد کنند که در واقع بتوانند در مقیاس جهانی رقابت کنند.

برنامه استارت آپ کانادا یک روش اخذ اقامت دائم در کانادا میباشد که یک کسب و کار نوپا است و در زمینه تکنولوژی فعالیت

میکند. کشور کانادا با تشویق کردن صاحبان کسب و کار با روش استارت آپ ویزای کانادا کسانی که دارای ایده ها و طرح های نو هستند و کار آفرینان خلاق هستند با سرمایه گذاری مهاجرت به کانادا را فراهم میکند.

مراحل دریافت ویزا

اگر این شرایط را دارید کافی است که از یک سازمان حمایت برای ایده ی خود کمک بگیرید و اقامت دائم کانادا را دریافت کنید و حداکثر 5 نفر با هر تیم امکان مهاجرت دارند .

و مراحل به این صورت است که نوشتن یک ایده و طرحی خلاقانه و نو و ارائه دادن ایده به سازمانهای معتبر مانند فرشته های سرمایه گذار و مراکز رشد و سرمایه گذارهای کار آفرینی تایید طرح شما توسط یکی از این سازمانهای معتبر و مرحله آخر در خواست اقامت دائم در کانادا است که 12 تا 16 ماه زمان نیاز است.

اگر قصد مهاجرت به کانادا را از طریق استارت آپ ویزا توسط شرکت افق نیکان را دارید دیگر نیازی به وکیل ویزای استارت آپ کانادایی ندارید. کارشناسان و وکلای افق نیکان همه ی اطلاعات و مدارک جهت گرفتن اقامت را در اختیار شما میگذارند و مشاوره تخصصی در مورد بیزینس پلن برای اخذ ویزای استارت آپ کانادا رو به بهترین صورت به شما ارائه میدهند.

شرایط دریافت ویزای کانادا از طریق استارت آپ

الزاماتی وجود دارد یعنی باید مدرک زبان داشته باشید یا زبان انگلیسی یا زبان فرانسوی و کسب نمره ی حداقل 5 از دیگر شرایط استارت آپ ویزا داشتن تمکن مالی است یعنی برخورداری از یک سرمایه اولیه و دولت کانادا برای افرادی که از طریق استارتاپ ویزا قصد مهاجرت دارند بودجه ای درنظر نمیگیرد. مهم ترین شرایط ویزای استارتاپ کانادا کسب و کار و جذب یکی از سازمانهای مورد تایید اداره مهاجرت کانادا میباشد. اقامت استارتاپ کانادا در ابتدا به مدت 6ماه فراهم میشود و پس از گذراندن 6ماه اقامت دائم برای شما و خانواده تقریبا 12 ماه اخذ میشود.

سازمان مهاجرت در صورت مواجه شدن با شکست طرح و ایده اقامت اخذ شده برای شما و خانواده را باطل نمیکند.

شرایط و مراحل دریافت ویزای استارت آپ:

  • راه اندازی یک بیزینس پلن در کشور کانادا که مالک حداقل 10درصد از سهام آن باشد و بقیه ی بنیان گذاران حداقل باید 50 درصد از سهام را در اختیار خود داشته باشند و حداکثر 5 نفر میتوانند برای شروع یک بیزینس در خواست ویزا کنند.
  • دریافت نامه حمایت از یکی از سازمانهای مورد قبول ویزای استارتاپ
  • داشتن مدرک زبان (انگلیسی یا فرانسه)
  • داشتن تمکن مالی برای یک سال هزینه زندگی

در ویزای استارتاپ کانادا میتوانید برای خود و اعضای خانواده خود اقامت دائم دریافت کنید و فقط مربوط به ایده کسب و کار نیست. برنامه کلی استارتاپ ویزا دعوت از کارآفرینان برای ارائه طرح ها و یک کسب و کار است. اگر فرد بتواند دولت کانادا رو متقاعد کند که بیزینس آن دارای شرایط میباشد و میتواند کسب و کار خود را گسترش دهد میتواند از دولت کانادا اجازه کسب و شروع به راه اندازی کسب و کار خود کند در واقع باید یک بیزینس پلن قوی و قانع کننده داشته باشد و دولت کانادا یک سری سازمان هایی را معرفی کرده است که در زمینه استارتاپ ویزا هستند و شرایط متقاضیان را مورد بررسی قرار میدهند.

مقالات مرتبط :

 

بیشتر بخوانید :

رضا گلچین
9/ دسامبر/ 2020

مهاجرت

مزایای پیوستن ایران به معاهده همکاری ثبت اختراع PCT
مزایای پیوستن ایران به معاهده همکاری ثبت اختراع PCT
مقالات ثبت اختراع مهاجرت
26/ دسامبر/ 2018
مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی
مهاجرت مهاجرت به کانادا
14/ سپتامبر/ 2023