تور سفارت آمریکا ( بهترین روش پیشبرد مراحل اخذ ویزا) 

پشت سر گذاشتن مراحل مختلفی نظیر بیومتریک و مصاحبه حضوری برای دریافت ویزای آمریکا ضروری است. برای انجام این مراحل جهت دریافت ویزا چه از نوع مهاجرتی و چه غیرمهاجرتی باید به سفارت آمریکا مراجعه کنید. چون آمریکا در ایران سفارت‌خانه ندارد متقاضیان باید به یک کشور خارجی سفر نمایند. تور سفارت آمریکا بهترین راه مسافرت به کشور خارجی برای دریافت ویزا است. برای آشنایی بیشتر با این تور ویژه تا انتهای این مطلب از افق نیکان با ما باشید. 

منظور از تور سفارت آمریکا چیست؟

کسانی که مراحل اولیه دریافت ویزا را انجام داده‌اند به خوبی می‌دانند بدون مصاحبه حضوری هیچ ویزایی صادر نمی‌شود. این مصاحبه حضوری نیز تنها در محل سفارت‌خانه‌های آمریکا انجام می‌گیرد. بنابراین برای انجام این مصاحبه باید مدتی را در یکی از کشورهای خارجی سپری کنید. برای انجام این مصاحبه حضوری نیز یک بازه‌ی زمانی مشخص وجود دارد. اقدام نکردن در این بازه‌ی زمانی به معنای انصراف از درخواست ویزای آمریکا تلقی می‌شود. سفر خارجی و انجام مصاحبه در سفارت آمریکا استرس و فشار روحی زیادی به متقاضیان ویزا وارد می‌کند. نا آشنا بودن با کشور مورد نظر و بلند نبودن زبان نیز بر این فشارهای روحی می‌افزایند. در این شرایط کارهایی نظیر درخواست یک پرینت از کافی نت نیز برای افراد مشکل خواهد بود. برای غلبه بر این مشکل بعضی از موسسات مهاجرتی اقدام به برگزاری تور سفارت آمریکا می‌کنند. این تور کاملا تخصصی و با هدف انجام کارهای کنسولگری فرد متقاضی ویزا برنامه‌ریزی می‌شود. با حضور مشاوران تیم مهاجرتی تمام پروسه سفر و مصاحبه در سفارت‌خانه آمریکا با راحتی هرچه تمام انجام می‌گیرد. 

تور سفارت آمریکا چه مزیت نسبت به تورهای عادی دارد؟

شاید با خود فکر کنید که از طریق یک تور عادی نیز می‌توان به سفارت‌خانه آمریکا دسترسی پیدا کرد. اما ویژگی‌ها و امتیازات زیادی در این تورها نسبت تور عادی وجود دارد. به همین خاطر توصیه می‌شود که برای مصاحبه در سفارت آمریکا به جای تور عادی با تور سفارت اقدام کنید. در ادامه با امتیازات و ویژگی‌های این نوع تور مسافرتی برای مصاحبه ویزای آمریکا آشنا می‌شویم. 

1- همراهی کامل لیدر تور برای انجام کارهای سفارت

در چنین تورهایی شخصی آشنا به پروسه مصاحبه و زبان کشور مورد نظر همراهتان خواهد بود. در نتیجه برای رفت و آمد و تهیه مدارک مورد نیاز و مصاحبه به مشکلی بر نمی‌خورید. دقت داشته باشید که باید درست در زمان مقرر در محل سفارت‌خانه آمریکا حاضر شوید. هرگونه تاخیر در مراجعه به معنای لغو قرار مصاحبه در نظر گرفته می‌شود.  

2- انعطاف برنامه سفر

برنامه تور سفارت آمریکا مطابق با شرایط مصاحبه متقاضی پیش می‌رود. بنابراین اگر به دلایل مختلف وقت سفارت به تعویق بیفتد امکان اقامت بیشتر وجود دارد. همچنین تمام برنامه‌های موازی نظیر پرواز و برنامه‌های هتل نیز تغییر داده می‌شود. این موارد استرس و فشار روحی زیادی را از متقاضی مصاحبه در سفارت آمریکا کم می‌کند.

3- رزرو مناسب‌ترین هتل‌ها برای انجام مصاحبه در سفارت آمریکا

یکی از ویژگی‌های مهم هتل اقامتی فرد متقاضی ویزا، دسترسی و نزدیکی به محل سفارت‌خانه آمریکا است. در نتیجه علاوه بر کیفیت و امکانات خوب نزدیک‌ترین هتل‌ها به محل سفارت آمریکا انتخاب و رزرو می‌شوند.

4- پشتیبانی 24 ساعته

یکی دیگر از ویژگی‌ها و امتیازات این نوع تور نسبت به تورهای عادی پشتیبانی‌های تمام وقت و 24 ساعته است. چنین خدمات وو پشتیبانی‌هایی در تورهای عادی وجود ندارد. در هر ساعتی از شبانه روز که به مشکل برخورد کنید می‌توانید با پشتیبان تور تماس بگیرید. حضور که پشتیبان و حامی خوب در سفری که برای مصاحبه سفارت انجام می‌دهید بسیار ارزشمند است.  

هزینه تور سفارت امریکا چقدر است؟

با توجه به سرویس‌های ویژه‌ای که در این تور دریافت می‌کنید هزینه آن محاسبه می‌گردد. البته که نمی‌توان این تور را جزو تورهای مسافرتی ارزان دانست. اما بی‌تردید هزینه‌ی پرداختی ارزش خدماتی که دریافت می‌کنید را دارد. سفر با چنین تورهایی آرامش خاطر زیادی را برای متقاضیان مصاحبه در سفارت به همراه دارد. همچنین برنامه‌ریزی‌های دقیقی انجام می‌گیرد و به همه کارهای خود خواهید رسید. هزینه این تور بسته به کشوری که در آن نوبت سفارت دارید و خدمات دریافتی شما متفاوت می‌باشد. توجه داشته باشید که کاهش ریسک‌های پیش رو ارزش کمی بیشتر هزینه نمودن را دارد. زیرا در صورت مواجه با برخی از چالش‌ها حتی در یک تور مسافرتی ارزان ناچار به پرداخت هزینه‌های سنگینی می‌شوید. برای اطلاع دقیق‌تر از جزئیات این تورهای سفارتی با مشاوران تیم افق نیکان تماس بگیرید.   

تور سفارت آمریکا در چه کشورهای برگزار می‌شود؟ 

موسسات مهاجرتی مختلف در کشورهای متفاوت و متنوعی اقدام به برگزاری این تورهای سفارت‌خانه‌ای می‌کنند. اما اصلی‌ترین کشورهایی که چنین تورهایی در آن‌ها برگزار می‌شود عبارتند از:
  • ترکیه
  • ارمنستان
  • امارات
  • دبی 
  • عمان
  • گرجستان
  • باکو
  • پاکستان
می‌باشند. هر کدام از این تورها نیز شرایط و هزینه مخصوص به خود را دارند. بنابراین بسته به اینکه کدام سفرات‌خانه آمریکا را برای مصاحبه انتخاب کرده‌اید می‌توانید یکی از این تورهای را تهیه کنید. بهترین گزینه‌ها کشورهای نزدیک‌تر به ایران برای راحتی سفر به آن‌ها است. ترکیه و عمان علاوه بر نزدیکی به ایران نیازی به ویزا برای سفر هم ندارند. بنابراین می‌توانند از بهترین گزینه‌ها برای انتخاب سفارت آمریکا و انجام مصاحبه حضوری باشند. 

نکات مهم در تعیین وقت مصاحبه در سفارت آمریکا

بعد از اینکه کشور مورد نظر خود را انتخاب کردید باید هزینه مصاحبه حضوری در سفارت آمریکا را بپردازید. نکته مهم اینکه این هزینه قابل بازگشت به فرد متقاضی نیست. همچنین بعد از پرداخت هزینه سفارت دیگر امکان تغییر محل آن را نخواهید داشت. شما مجاز هستید تا 5 بار وقت مصاحبه سفارت آمریکا جهت ویزا را به تعویق بیندازید. امکان جابه‌جایی این زمان تا یکسال آینده نیز برای متقاضی ویزای آمریکا وجود دارد. بعد از گذشت یکسال برای دریافت وقت مصاحبه مجدد در سفارت امریکا باید مجددا هزینه پرداخت کنید. 

سخن پایانی

متقاضیان ویزای آمریکا می‌توانند به تنهایی یا با تورهای عادی برای مصاحبه در سفارت آمریکا اقدام کنند. با این همه استفاده از تور سفارت آمریکا مزیت‌های بسیار زیادی برای فرد به همراه دارد. به همین خاطر کارشناسان افق نیکان اقدام از طریق این تورهای تخصصی را پیشنهاد می‌کنند. نظر شما درباره استفاده از این تورهای مخصوص سفارتی چیست؟! 

سوالات متداول

1- تور سفارت آمریکا به چه معناست؟

این تور نوعی مسافرت با هدف شرکت در مصاحبه دریافت ویزای آمریکا می‌باشد. متقاضی از مبداء تا سفرات‌خانه توسط پشتیبان تور همراهی خواهد شد. 

2- کدام تورهای سفارت برای ویزای آمریکا توصیه می‌شود؟

کشورهای مختلفی وجود دارند که می‌توان برای مصاحبه ویزای آمریکا انتخاب نمود. اما توصیه می‌شود به دلیل نزدیکی به سراغ کشورهای همسایه بروید. همچنین کشورهایی که بدون ویزا امکان سفر به آن‌ها وجود دارد در اولویت هستند. 

3- هزینه تورهای سفارت چقدر است؟

هزینه این تورها به کشوری که در آن نوبت سفارت دارید و خدمات دریافتی وابسته است.بیشتر:
ghannadsh04@gmail.com
13/ فوریه/ 2024

دیدگاه خود را ثبت کنید

مهاجرتمهاجرت به آمریکا

مهاجرت به کانادا از طریق زایمان
مهاجرت به کانادا از طریق زایمان
مهاجرت مهاجرت به کانادا
16/ نوامبر/ 2023
مهاجرت به کانادا از ترکیه
مهاجرت مهاجرت به کانادا
18/ سپتامبر/ 2023
مهاجرت به کانادا بدون پول
مهاجرت مهاجرت به کانادا
7/ اکتبر/ 2023