کدام شهر سوئیس را برای زندگی انتخاب کنیم؟

به عنوان کسی که می خواهد به سوئیس مهاجرت کند، باید از قبل در مورد شهری که قصد ادامه زندگی در آن را دارید اطلاعات دقیقی کسب کنید. اکثر مهاجران مقصد خود را بر اساس چند فاکتور اصلی انتخاب می کنند. ممکن است در آن شهر خویشاوندانی داشته باشند، یا قبل از جابجایی و مهاجرت به آن شهر سفر کنند و از آن شهر خوششان بیاید. و مهمتر از همه اینکه تحقیقاتی راجع به شرایط کار، امکانات و آب و هوا انجام دهند و در نهایت شهر ایده‌آل خود را انتخاب کنند.

برن

برای بسیاری ممکن است تعجب‌برانگیز باشد که این شهر پایتخت سوئیس است؛ شهر برن حدود 131 هزار نفر جمعیت دارد. این شهر در نزدیکی مرز زبانی بین سوئیس فرانسه و آلمان قرار دارد و فلات مناطق غربی را با کوه های شرقی ترکیب می کند. تمام تصمیمات مهم سیاسی سوئیس در برن گرفته می شود. مرکز شهر به صورت قرون وسطایی توسط یونسکو به عنوان میراث جهانی فرهنگی شناخته شده است و هنوز عناصر قرن 12 را حفظ کرده است.

شهر برن یکی از بهترین شهرهای سوئیس است که به‌دنبال ترکیبی از تاریخ با امکانات مدرن است. ساکنان شهر برن، از طریق وسایل نقلیه مختلف، یک شبکه گسترده راه‌آهن و یک فرودگاه در نزدیکی، از حمل و نقل مکرر و قابل اعتماد به دیگر شهرهای بزرگ سوئیس برخوردار هستند.

ژنو

یکی از بهترین شهرها برای اقامت در سوئیس، ژنو است. این مرکز مقر سازمان های متعدد بین‌المللی از جمله سازمان ملل، صلیب‌سرخ و سازمان بهداشت‌جهانی است. تعداد زیادی از دیپلمات ها و سیاستمداران رده بالا در ژنو کار و زندگی می کنند، و میزبان تاریخ غنی و مناظر خیره‌کننده ایست. جاذبه های اصلی این شهر شامل مرکز خرید بزرگ، شهر قدیمی و دریاچه ژنو با چشمه معروف آن است. ساکنانی که در ماه های زمستان در ژنو زندگی می کنند به بهترین شرایط اسکی در آلپ دسترسی دارند.

زوریخ

از زوریخ اغلب به عنوان قدرت اقتصادی سوئیس یاد می شود. علاوه بر موقعیت های کاری مناسب، امکانات این شهر برای سرگرمی و صحنه های فرهنگی بسیار متنوع است و یکی از بهترین مکان ها برای زندگی در سوئیس برای مهاجران است.

سوئیس، کشوری تاریخی و در عین حال مدرن است که علی‌رغم اندازه کوچکش، یکی از مهم‌ترین مراکز سیاسی و اقتصادی دنیاست. ثبات اقتصادی و موقعیت های کاری جذاب آن باعث شده است بسیاری از صاحبان ایده و سرمایه به‌دنبال زندگی در سوئیس باشند. این کشور در پی جذب مخترعان و اعطای مهاجرت به آنهاست تا بتواند به رشد اقتصادی خود ادامه دهد. شرکت افق نیکان تنها کارگزاری رسمی ثبت اختراع داخلی و بین المللی دارای مجوز در ایران، آماده ارائه مشاوره و انجام کلیه امور مرتبط با مهاجرت از طریق ثبت اختراع به سوئیس است. برای دریافت کتابچه راهنمای جامع نحوه ثبت اختراع و مهاجرت به سوئیس، کافی است فرم موجود در صفحه مهاجرت از طریق ثبت اختراع را پر کنید.

بیشتر بخوانید :

ثبت برند و هرآنچه باید درباره آن بدانید. ثبت اختراع و هرآنچه راجب به آن باید بدانید. دانش بنیان و هرآنچه باید درمورد این شرکتها باید بدانید. ثبت بین المللی برند چگونه امکان پذیر است؟
رضا گلچین
22/ جولای/ 2018

مهاجرت

بهترین شهرهای آمریکا برای تحصیل
مهاجرت مهاجرت به آمریکا
19/ فوریه/ 2024
مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج
مهاجرت مهاجرت به آمریکا
17/ سپتامبر/ 2023